سئو لوکال

آموزش سئو در کرج ⚡️ دوره حضوری آموزش سئو سایت در کرج

سئو فرایندی تخصصی و حرفه ای است که برای کسب و کارها افزایش فروش و افزایش متشری را به همراه دارد. با یادگیری سئو میتوانید درآمد خوبی را برای خود رقم بزنید. برای شرکت در دوره آموزش سئو در کرج و مشاوره رایگان با زودسئو تماس بگیرید.

آموزش سئو در کرج

یادگیری سئو در کرج

سئو یکی از موارد بسیار مهمی است که به کسب و کار شما کمک بسیار زیادی می کند.

بعد از مشاهدات تاثیرات سئو روی سایت خود متوجه خواهید شد که ارزش انرژی و هزینه ایی را که صرف کرده اید را داشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش سئو در کرج با ما تماس بگیرید.

سئو چیست؟(اولین قدم را درست بردارید)

تعاریف متعددی درباره مبحث سئو در مقالات مختلف ارائه شده است.

یکی از ساده ترین و اولین مفاهیم بیان شده، SEO است، که مخفف عبارت Search Engine Optimization گرفته شده است. مفهوم این عبارت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.
هدف اصلی سئو، موتورهای جستجو نیست بلکه هدف اصلی رضایت کاربران است.
خوب است که بدانید هدف اصلی گوگل راضی نگه داشتن کاربران از نتایج جستجو است، و تلاش می کند سایت هایی را در نتایج اولیه خود نشان دهد که از نظر کاربران بسیار مفید و ارزشمند است.
اگر می خواهید در زمینه سئو سایت خود موفق باشید باید بیشتر از هرچیز دیگری رضایت کاربران را در نظر بگیرید.

بعبارت دیگر رضایت کاربرات به موارد بسیاری بستگی دارد اعم از:

  • ادبیات شما
  • کیفیت محتواو اطلاعات ارائه شده
  • نحوه نمایش و ارائه محتوا
  • سرعت سایت
  • نمایش محتوا متناسب با موبایل
  • پاسخگویی دقیق به کاربران سایت و غیره.

برای یادگیری سئو در کرج، زیر نظر استاتید مجرب و با تجربه همین الان با زودسئو تماس بگیرید. آموزش سئو در کرج بصورت حضوری و گام به گام از 0 تا ورود به بازار کار را از ما بخواهید.

چرا سئو برای موفقیت یک کسب و کارها جدید در کرج تاثیرگزار است؟

در سال های اخیر فرهنگ جستجو در بین مردم دنیا رواج یافت؛ که این امر به دلیل استفاده زیاد مردم از موبایل است که دسترسی به اطلاعات را از گذشته تا به اکنون آسان کرده است.
امروزه میلیاردها جستجو به کمک گوگل انجام می شود که هدف اکثریت کاربران خرید کالا و یا دسترسی به خدمات است.

هنگامی که در نتایج گوگل جایگاه خوبی را تصاحب کنید کاربران بیشتربه سایت شما مراجعه می کنند، و اطلاعات کاملی از محصول و یا خدمات شما را دریافت خواهند کرد.

این پروسه بسیار ساده باعث ارتباط بیشتر با مردم خواهد شد و شانس بیشتری برای تبدیل شده به مشتری را خواهند داشت.

چرا سئو برای موفقیت یک کسب و کارها جدید در کرج تاثیرگزار است؟

به عنوان مثال تصور کنید شخصی به دنبا خرید گوشی آیفن است. اولین قدمی که این شخص برمی دارد احتمالا جستجو در گوگل است که نتایج بدست آمده اطلاعات بسیار کامل و دقیقی را در مورد این محصول به کاربر ارائه می دهد.

به همین دلیل سایت هایی که دارای رتبه بالاتری در نتایج گوگل هستند شانس بیشتری دارند تا کاربر به سایت آن ها مراجعه کند.

سئو یک بازاریاب است!

پس از ورود کاربران به سایت شما فرآیند تبدیل کاربر به مشتری آغاز می شود. حال فرض کنید که کاربری با موبایل خود به سایت شما مراجعه کرده است اما صفحه شما نمایش خوبی در موبایل وی نداشته است.

احتمالا با این تفاسیر شخص از صفحه شما خارج شده و به نتایج دیگر گوگل مراجعه می کند؛ و از بین دیگر لینک ها یکی را انتخاب خواهد کرد.

گوگل فاکتورهای خود را براساس رفتارهای کاربر ایجاد کرده است.

در نتیجه باید اضافه کرد شما در نتایج گوگل هرچقدر دارای جایگاه خوبی باشید کاربران بیشتری به سمت شما جذب می شود. و هرانداره بستر مناسب تری برای کاربر فراهم شده باشد نرخ تبدیل شدن به مشتری اضافه می شود.

گوگل با در نظر گرفتن الگوریتم های جدیدی که رونمایی کرده است می تواند هدف اصلی کاربر را از جستجو به صورت دقیق درک کند.

این مبحث بدین معناسبت که زمانی که بتوانید هدف کاربران خود را درک کنید و قادر باشید با این روش با آن ها در ارتباط باشید، برای تصاحب جایگاه بهتر شانس بیشتری در گوگل خواهید داشت.

چرا آموزش سئو برای همه کسب و کارها مفید است؟

برای موفق شدن در سئو باید با روش، تکنیک ها و استانداردهای مربوط به این حوزه آشنایی بسیار خوبی کسب کنید.

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه آموزش SEO فعالیت می کنند، و به شما در این حوزه بسیار کمک خواهند کرد تا بتوانید جایگاه بسیار خوبی در نتایج اولیه گوگل بدست آورید.

سئو کردن کلمه به چه معناست؟

سئو کردن کلمه به چه معناست؟

اگر در کادر جستجوی گوگل عبارت “آموزش زبان آلمانی” را جستجو کنید، نتایج گوگل به این عبارت مرتبط خواهد بود و هنگامی که شما روی لینک دلخواه خود کلیک کنید برای کلمه کلیدی آموزش زبان آلمانی بهینه شده و برای گوگل تعیین می شود تا در هنگام جستجوی این عبارت به وسیله کاربر سایت شما جزو نتایج گوگل قرار بگیرد.

به این پروسه سئو کردن کلمه کلیدی می گویند.

انواع سئو

برای سئو کردن سایت می توان از سه روش استفاده کرد که عبارت است از:

  • کلاه سفید (white ) : این روش پروسه ایی مطابق با قوانینی است که گوگل درنظر گرفته است .
  • کلاه خاکستری (Gray hat seo) : در این پروشه معمولا یکسری قوانین گوگل را دور می زند تا به اصلی ترین هدف خود برسند.
  • کلاه سیاه (black hat seo) : یکی از روش های بسیار خطرناک است. زمانی که عملیت سئو را براساس سئو کلاه سیاه پیش ببریم و گوگل متوجه این امر شود حتما برای سایت شما اتفاقات بسیار بدی رقم می خورد. و بعبارت دیگر از نتایج گوگل حذف خواهد شد.
آموزش سئو سایت در کرج

لینک چیست؟

نخستین قسمت در سئو که جزو مهم ترین بخش های فرآیند سئو قرار می گیرد لینک و بک لینک است. اما لینک چیست و چه کاربردی دارد؟ به صورت ساده زمانی که بخواهیم بگویم لینگ به کلمه ایی گفته می شود که امکان کلیک شدن را داشته باشد.

بک لینک چیست؟

یکی از مباحث بسیار مهم در امر سئو بک لینک است. با استفاده از بک لینک ها سایت شما در نتایج گوگا تحولات اساسی را تجربه خواهد کرد.

زمانی که سایت دارای جایگاه بسیار خوبی در اینترنت باشد، به سایت شما لینک بدهد سایت شما شاهد پیشرفت های بسیار خوبی خواهد بود که به این عمل بک لینک گفته می شود.

خوب است بدانید که فرآیند لینک گرفتن از سایت ها دارای پیچیدگی های بسیار خاصی است. و اگر بدون دانش و تخصص انجام شود سایت قطعا متحمل جریمه خواهد و سئو سایت شما منفی خواهد بود.

آموزش مفاهیم تخصصی سئو در کرج

پنالتی شدن سایت به چه معناست؟

هنگام یادگیری سئو و راه اندازی سایت باید با پنالتی سایت به خوبی آَنا شوید. برای درک بهتر این موضوع می توان مثالی را عنوان کرد:

زمانی که در فوتبال بازیکنی روی بازیکن دیگر در محوطه جریمه خطا کند داور بعد از مشاهده آن ها را جریمه خواهد کرد، و در نتیجه به ضربه پنالتی برای حریم ختم می شود.

در فرآیند سئو سایت هر زمانی که عملی طبق قوانین و چهارچوب سئو انجام نگیرد توسط گوگل جریمه خواهد شد.

پنالتی سایت و جریمه گوگل به چه صورت خواهد بود؟

پنالتی و جریمه سایت بدین شکل است که اگر شما برای هر کلمه یا صفحه خطایی مرتکب شوید، گوگل فقط همان کلمه و یا صفحه را جریمه خواهد کرد. جریمه گوگل معمولا حذف شدن قسمت های است که در آن مرتکب خطا شده اید.

کلمه کلیدی در سئو سایت به چه معناست؟

برای مثال زمانی که کاربر در موتور جستجو عبارت “آموزش اینستاگرام” را سرچ کند؛ نتایج بدست آمده در این مورد خواهند بود. پس خوب است بدانید که آموزش اینستاگرام کلمه کلیدی یا Anchor Text شما است.

انکرتکست ها کلمه هایی هستند که دارای لینک هستند. و بعد از کلیک روی هر کدام از آن ها به محتوای اصلی که مرتبط با آن است دسترسی خواهید داشت.

سئو کردن کلمه به چه معناست؟

چند نمونه کلمه کلیدی یا انکرتکست داریم؟

کلمه های کلیدی سه مدل رایج دارند که عبارت است از:

اگزکت مچ (Exact Match) : اصلی ترین کلمه کلیدی شما که قرار است فرآیند سئو برای آن انجام شود مانند آموزش اینستاگرام

برود مچ (Broad Match) : کلمه کلیدی شما به اضافه پسوند و یا پیشوندهای مختلف مانند آموزش آنلاین اینستاگرام

فیریز مچ (Phrase Match): در نظر گرفتن کلمه کلیدی اصلی در جمله یا عبارت مانند بهترین دوره آموزش آنلاین اینستاگرام در کرج

یکی از راحت ترین راه ها برای یافتن کلمه کلیدی در سئو سایت بسیار رایگان است، که می توانید کلمه ایی را بیابید که قصد دارید توسط کاربران بیشتر جستجو شود.

هنگامی که کلمه کلیدی خود را در گوگل جستجو کنید، در قسمت پایینی صفحه شاهد پیشنهادات گوگل خواهید بود که با کلمه کلیدی موردنظر شما مرتبط است.

چرا باید از سئو استفاده کنیم؟

بعبارتی برای کسب و کارهای تجاری که آنلاین هستند استفاده می شود. تا بتوانند خدمات و یا محصولات خود را در وبسایت خود برای کاربران خود نمایش دهند و مشتری های اصلی خود را جذب کنند.

بعبارتی در شرکت های متعدد معمولا برای افزایش ترافیک و یا بازدید سایت سئوکار استخدام می کنند.

سئو چگونه کار می کند؟

سئو یا بازاریابی دیجیتال که به صورت خاص سایت ها به جایگاه بهتر و رتبه های بالاتر در نتایج گوگل هدایت می کند.

موتورهای جسجو یکی دیگر از رایج ترین ابزارهایی است که معمولا مخاطب به صورت سالم و ارگانیک جدب آن خواهد شد و باعث می شود سئو رقابتی می شود.

موتورهای جستجو قادر است تمارض به دیده شده را در نتایج گوگل را به خوبی تشخیص دهد. و سایت های موردنظر را به رتبه های پایین تر منتقل کند.به این نوع فرآیندCloaking می گویند.
معمولا از کلید واژه ها و روش هایی برای نشان دادن یک وبسایت استفاده می کنند، تا سایت را به لحاظ محتوا و اطلاعات غنی نشان دهد و در جایگاه بسیار با ارزشی برای جذب مخاطب قرار دهد. اما در حقیقت هیچ ارزشی برای مخاطب ندارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا