این آموزش ، یک راهنمای کامل برای سئو در سال 2020 است.

در این پست، تمامی کارهایی که برای سئو کردن سایت لازم است را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

اما اینها اصول کلی است ، و شما ممکن است استراتژی های دیگری نیز ببینید که هنوز در 2020 جواب میدهند.

اگر شما میخواهید در سال جدید همچنان در سئو بهتر از دیگران باشید ، پس ادامه پست را بخوانید.

راهنمای سئو در سال 2020

سرفصل های آموزش سئو در سال 2020

اعتبار دامنه ورژن 2.0 یا Domain Authority 2.0

افزایش جستجوی بصری

نقش ویدئو در سئو2020

موج ویدئویی همچنان ادامه دارد.

بهینه سازی جستجوی صوتی

بهینه سازی جستجوی صوتی

بهینه سازی اسنیپت ها

بهینه سازی برای اسنیپت ها

توجه به هدف جستجو

در نظر گرفتن هدف جستجو

جلوگیری از کاهش CTR

جلوگیری از کاهش CTR

اهمیت بک لینک در سئو

بک لینک همچنان کلیدی است

نکات کلیدی سئو

نکات سریع سئو در 2020

فصل اول :

اعتبار دامنه یا Domain Authority 2.0

اعتبار دامنه ، قبلا فقط به لینک ها برمیگشت.

نه چیز دیگر!

اما امروز،علاوه بر لینک، گوگل سایت شما را بر اساس 

  • تخصص یا خبرگی،Expertise
  • و میزان معتبر بودن ،Authoritativeness
  • قابلیت اطمینان،Trustworthiness

نیز بررسی میکند.

این سه فاکتور با بنام E-A-T می شناسیم.

امروز ، اعتبار دامنه به معنی E-A-T می باشد.

در این فصل، هر آنچه شما در خصوص این ترند مهم سئو نیاز دارید را پوشش میدهیم.

در سال اخیر “راهنمای رتبه بندی کیفیت گوگل” بر روی E-A-T متمرکز شده است.

چیزی که روشن است:

E-A-T سالها بخشی از دستورالعمل های گوگل بوده است.

اما بنطر میرسد تمرکز گوگل بر روی E-A-T بیشتر و بیشتر  شده است.

بعنوان مثال: گزارش جدید گوگل با عنوان “جستجو چطور عمل میکند؟” نشان میدهد که آنها میخواهند “منابع معتبر” را رتبه بندی کنند.

آنها حتی از E-A-T بعنوان یک سیگنال رتبه بندی کلیدی یاد میکنند:

خب پس وقتش رسیده که E-A-T سایت خودتون رو درست کنید. با ما همراه باشید.

متخصص باشید (یا یک متخصص را بکار بگیرید)

اگر شما برای تولید محتوا از مترجم های آزاد و فریلنسر استفاده میکنید، در اشتباه هستید!

به این دلیل که گوگل میخواهد مطالبی را که توسط متخصص آن حوزه نوشته شده است را به نمایش بگذارد.

متخصصان گوگل حتی تا جایی پیش رفته اند که میگویند مطالب پزشکی باید توسط متخصصان حوزه سلامت نوشته شود:


در حقیقت ، Google ممکن است از شکل جدیدی از نویسندگان Google استفاده کند تا بفهمد چه کسی در پشت یک قطعه محتوا قرار دارد … و اینکه آیا آنها متخصص در آن فضا هستند یا خیر.

بنابراین اگر شما میخواهید که مقاله های شما در سال 2020 رتبه بگیرند ، باید توسط افرادی نوشته شوند که در آن حوزه دانش تخصصی دارند. (به خصوص در حوزه پزشکی)

شفاف باشید

Google احتمالاً روی سیگنالهای خارج از سایت متمرکز شده است تا E-A-T سایت شما را بفهمد.

گوگل می گوید:

دستورالعمل های رتبه بندی زمان زیادی را صرف ارزیابی خود سایت می کنند.

به عنوان مثال ، رهنمودها اشاره می کنند که:

 

پس باید نکات زیر را در سایت خود رعایت کنید:

  • صفحه درباره ما
  • یافتن ساده مطالب سایت
  • ذکر رفرنس های مطالب سایت
  • رعایت خط مشی رازداری و شرایط خدمات
  • مشخص بودن نویسنده هر مقاله

در این مقاله ، از مطالب ارزشند بکلینکو و ماز استفاده شده است.

فهرست