سئو لوکال

سئو در کرج ✔️ ارائه خدمات سئو سایت در کرج 100% تضمینی

سئو در کرج : سئو یا اصطلاحا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد ، که به معنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد. زودسئو، آمادگی دارد تا سئو سایت در کرج را بصورت تخصصی ، حرفه ای و با تضمین به شما عزیزان ارائه کند. مشاوره تخصصی 09222023264

4.7/5 - (16 امتیاز)

سئو سایت در کرج (اگر به دنبال سئو کار حرفه ای هستید با زودسئو تماس بگیرید.)

برای اینکه سایت شما رتبه خوبی بگیرد باید گام های اصلی سئو را رعایت کنید ،

4 گام اصلی سئو عبارتند از:

  1. سئوی تکنیکال سایت
    • شامل بهبود سرعت لود سایت ، کم کردن تعداد hit به سرور و استفاده از اسکیمای مناسب
  2. ایجاد ساختار سایت یا Site Structure
    • شامل مشخص کردن دسته بندی ها و برچسب ها و منوی سایت بر اساس تحلیل کلمات کلیدی و جایگاه آنها در سایت
  3. سئوی داخلی یا Onpage Seo
    • شامل تولید محتوای اصولی و با کیفیت و همچنین لینک سازی داخلی در راستای ایجاد ساختار سایت
  4. سئوی خارجی یا Offpage Seo
    • شامل ساخت بک لینک و ایجاد پروفایل بک لینک بصورت طبیعی و همچنین فعالسازی شبکه های اجتماعی

یک متخصص سئو در کرج و سئوکار حرفه ای در کرج ، باید حتما این 4 گام را درست و اصولی بر روی سایت شما اعمال کند تا سایت شما سئو شود.

سئوکار در کرج

اگر به دنبال سئو کار در کرج هستید ، و برای شما تجربه ، و دانش سئو کار بعلاوه داشتن روزمه کاری موفق مهم است ، همین الان با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

سئو یک پروسه منظم است و شامل گام های متعددی است که باید بصورت منظم و مستمر بر روی سایت شما اعمال شود.

اگر سئوکار ، با الگوریتم های گوگل شناخت کافی داشته باشد، و اگر این دانش را بر روی سایت های مختلف اعمال کرده باشد و تجربه کاری خوبی داشته باشد میداند که در کجا و به چه شکل گام های سئو را بر روی سایت شما اعمال کند.

سئوی سایت در کرج

سئو هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است و شما با سئو کردن سایت خود ، بصورت مستمر و بدون هزینه اضافه جذب مشتری میکنید. در صورت نیاز به مشاوره تخصصی سئو در کرج ، همین الان با ما تماس بگیرید (ساعت تماس 9 الی 18)

آیا میتوان بصورت تضمینی سئو کرد؟

در پاسخ به این سوال ، ابتدا لازم است ذکر شود که منظور از سئو چیست ؟ 

سئو در اصطلاح به معنی “بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو” می باشد و در انگلیسی به آن SEO میگویند که مخفف عبارت “Search Engine Optimization” است.

اما تعریف تخصصی سئو ، یعنی اینکه کارهایی در داخل سایت و خارج از سایت شما انجام شود تا سایت شما در کلمات خاصی (که به آنها کلمات کلیدی) گفته میشود در صفحه اول نتایج گوگل نمایش داده شود.

به عبارت ساده تر ، سایت شما جزو 10 سایت صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی باشد.

اما اینکه ما سئوی تضمینی را در کرج ارائه میدهیم اول ، بدلیل تجربه کاری بالا و تسلط و تخصص بالای سئوکاران زودسئو می باشد.

و ثانیا به دلیل ابزارهای حرفه ای که در اختیار داریم که کمتر شرکت سئویی در کرج آنها را دارد.

یکی از مهم ترین این ابزارها ، شبکه وب سایت های متعددی است که در کرج راه اندازی و سئو کرده ایم که تقریبا به جرات میتوانم بگویم هیچ شرکتی در کرج این پتانسیل را ندارد.

اگر کسب و کار شما مختص کرج و استان البرز می باشد، شما نیاز به سئو ندارید ، بلکه نیاز به لوکال سئو دارید. پس ابتدا با تحلیل دقیق و نیاز سنجی حرفه ای ، مسیر درست را انتخاب کنید و سپس هزینه کنید.

لوکال سئو ، کم هزینه تر ، زودبازده تر و هدفمند تر می باشد، برای کسب و کارهایی که محدود به منطقه یا استان خاصی هستند.

ما در زودسئو ، به خوبی اصول سئو و اصول لوکال سئو یا سئو محلی را میدانیم و بسته به نیاز مشتری به او فرایند سئو هدفمند را پیشنهاد میکنیم که بازدهی داشته باشد و مخاطب هدفمند ایجاد کند.

اگر میخواهید در سئو تاپ کرج باشید (Top باشید) و از همه رقبای خود بالاتر قرار بگیرید ، کافی است از سئوکار با تجربه و حرفه ای استفاده کنید.

خدمات سئو در کرج

مراحل سئو را میتون بصورت زیر خلاصه کرد:

  • سئو تکنیکال : یعنی بهبود زیرساخت های سایت ، گام اول در سئو این است که کدهای سایت شما بهینه باشند و سرعت لود سایت شما کمتر از 3 ثانیه باشد.
  • تحلیل کلمات کلیدی :  در سئو، کلمات هدف کلیدی ترین نقش را دارند ، کلماتی را انتخاب کنید که برای شما مخاطب و بازدید هدفمند بیاورد. بازدیدی که تبدیل به مشتری شود.
  • تولید محتوای هدفمند : درست است که محتوا در سئو پادشاه است ، اما اینکه صرفا تولید محتوا کنید و این محتوا هدف خاصی را دنبال نکند به هیچ نتیجه ای نمیرسید.
  • محتوای یونیک استفاده کنید: اگر محتوای شما کپی باشد توسط الگوریتم پاندا جریمه خواهید شد.
  • چگالی کلمه کلیدی را رعایت کنید: اگر در محتوای خود بخواهید به هدف خود برسید، باید کلمه کلیدی خود را تکرار کنید ، اما چطور؟
سئو در کرج : انجام سئو در کرج

تمامی محتوایی که در فرایند سئو در سایت خود درج میکنید باید هدف خاصی در استراتژی سئوی شما را پیاده سازی کند و سپس توسط سایر محتواها حمایت شود. سئو در کرج تخصص ماست.

  • لینک سازی داخلی : هر محتوای شما حداقل باید به 3 محتوای مرتبط دیگر لینک داده شود.
  • لینک خارجی : در محتواهای خود سعی کنید به یک تا دو سایت معتبر که مرجع هستند و مرتبط با موضوع محتوا هستند لینک دهید.
  • انجام فرایند OffPage : یک وب سایت برای اینکه رشد در سئو داشته باشد نیاز به بک لینک دارد ، اما بک لینک شمشیری دو لبه است ، کمی اشتباه در فرایند بک لینک سازی میتواند به کلی تلاش های تیم سئو را نابود کند. پس حتما باید توسط متخصص باتجربه انجام شود.

سوالات متداول در خصوص سئو کار در کرج

سئو چیست و چه بازخوردی دارد؟

خدمات سئو ، به مجموعه فعالیت هایی گفته میشود که توسط سئوکار متخصص در داخل و بیرون از سایت شما انجام میگیرد ، تا سایت شما در کلمات کلیدی شناسایی شده به صحفه اول گوگل برسد و در نتیجه آن مشتری هدف شما را پیدا کرده و منجر به افزایش درامد برای شما میگردد.

چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

در سال اخیر رشد جمعیت کرج 2 برابر شده است و به معنی این است که افراد زیادی وارد کرج شده اند که نیاز به خدمات و محصولات ما دارند اما ما را نمیشناسند ، و با توجه به شیوع کرونا، استفاده از فضای مجازی و سرچ در گوگل به شدت بالا رفته است . شما با سئوی سایت خود ، به راحتی خود را در معرض دید هزاران نفر مخاطبی قرار میدهید که نیاز به خدمات و محصولات شما دارند و بی شک سئو ، بهترین و مقرون به صرفه ترین روش جذب و افزایش مشتری می باشد.

تاثیر و نقش تجربه و تخصص تیم سئو چقدر است؟

سئو ، فرایندی کاملا تخصصی است و علاوه بر دانش روز ، نیاز به تجربه بالایی دارد ، قطعا افراد و تیم هایی که مدعی سئوکار بودن هستند اما تجربه و دانش کافی ندارند و روزمه مناسبی جهت ارائه ندارند، نمیتوانند سایت شما را به جایگاه مطلوب برسانند و هزینه ای که برای سئو میکنید بازخوردی به شما نخواهد داد.ما در زود سئو ، با سالها تجربه ، دانش روز و نمونه کارهای بیشمار، آماده ارائه خدمات تخصصی سئو به شما عزیزان هستیم.

خدمات سئو کرج

شرکت ما در سئو در کرج چه آیتم هایی را روی سایت شما انجام میدهد؟

نوع خدمتجزئیات خدمتدسته بندی
بهینه سازی اولیه سایتسرعت لود سایت ، بهینه سازی اسکریپت ها و CSS هاسئوی تکنیکال
تدوین استراتژی سئوسئو فرایند چندماهه و تخصصی است و قطعا بدون برنامه ریزی و استراتژی درست به نتیجه نمیرسد.برنامه ریزی سئو
ایجاد ساختار مناسب برای سئوتحلیل و شناسایی PillarStone و CornerStone سئوی ساختار
تحلیل کلمات کلیدی هدفمند و پربازدهشناسایی کلمات کلیدی هدف ، کلمات LSI و کلمات LongTailتحلیل کلمات کلیدی
تولید محتوای هدفمندایجاد محتوای مناسب برای تمامی کلمات کلیدی برحسب استراتژی سئوسئوی OnPage
بهینه سازی تصاویربهینه کردن حجم تصاویر تاثیر بسزایی در رشد رتبه سایت داردسئوی OnPage
بهینه سازی لینک سازی داخلیلینک های داخلی باید ساختار هرمی داشته و به سرشاخه ها هدایت شوندسئوی OnPage
رپورتاژ آگهی و بک لینک سازیفرایند رپوژتار آگهی و ساخت بک لینک کاملا حساب شده و با برنامه باید انجام شودسئوی OffPage

آیا راهی وجود دارد که سایت ما خیلی زودتر از روال طبیعی سئو شود؟

در فرایند سئو ، باید سعی کرد تمامی گام ها و مراحل کار بصورت اصولی و در گذر زمان انجام گیرد،

راه اندازی یک سایت را میتوان به مثابه کاشت یک نهال درخت تصور کرد، این نهال کوچک باید به مرور آبیاری شود ، هرس شود و به آن رسیدگی شود و بعد از گذشت زمان مشخصی این نهال به باروری و محصول دهی خواهد رسید.

فرایند سئو نیز همین است و باید کارهای اصولی و درست و طبق استراتژی سئو ، در گذر زمان انجام شود تا نتیجه و محصول خوبی بدهد .

اما روشهایی بنام سئوی کلاه سیاه هست که میتوان به کمک آنها یک سایت را در مدت زمان کوتاهی به رتبه های بالای گوگل رساند و سئو کرد .

این روشها با نقض قوانین گوگل ، سایت را رشد میدهد ولی متاسفانه ، هوش مصنوعی تقویت شده گوگل به مرور زمان متوجه میشود که فریب خورده است و در نییجه بعد از مدتی سایت مد نظر افت رتبه می گیرد و یا حتی مشمول پنالتی گوگل میشود که به معنی شکست کامل پروژه سئو خواهد بود.

سئوی سایت در کرج ، انجام سئوی سایت در کرج

آدرس زود سئو: شرکت سئو در کرج

آدرس ما : کرج ، شاهین ویلا، خیابان قلم، پلاک 304 واحد 4

کرج ، شهری پر از کارخانه ها ، صنایع و فروشگاه ها و خدمات مختلف می باشد، دسترسی های خیلی خوب ، آب و هوای بهتر از تهران ، و هزینه های پایین تر زندگی ، کرج را به شهری مجبوب و رو به رشد تبدیل کرده است.

از معروفترین و مهمترین محله های کرج میتوان به عظیمیه، گوهردشت،مهرشهر، باغستان، جهانشهر، مصباح، طالقانی، حصارک، فردیس، ملارد، مشکین دشت، صفادشت،کردان، نظرآباد، هشتگرد، کمالشهر، مارلیک، گرمدره و کیانمهر اشاره کرد.

تجربیات مشتری ها از سئو در کرج

سوالی که برای کسانی که تجربه سئو با شرکت های دیگر را دارند معمولا بوجود میاد این هست که چرا ما بعد از 6ماه یا یکسال که با آن شرکت کار میکنیم هنوز به رتبه های بالای گوگل نرسیده ایم. در پاسخ به این سوال باید چند نکته را در نظر گرفت.

1- آیا شرکتی که قرارداد سئو با آن بسته اید رزومه کافی داشته است؟ اکر شرکت سئوکار رزومه خوب و قوی نداشته باشد، از کجا میتوانید به تخصص و مهارت آنها پی ببرید، این یعنی شما صرفا به صحبت ها و حرفهای آن ها تکیه کرده اید و این کار اشتباه است. حتما باید روزمه شرکت را با دقت بررسی کنید.

2- آیا بودجه ای که برای سئو در نظر گرفته اید کافی بوده است؟ سئوی سایت در کرج یک فرایند رقابتی است و باید متناسب با میزان رقابتی که در کلمات کلیدی شما وجود دارد هزینه و قیمت براورد شود. اینکه صرفا به این دلیل که یک شرکت قیمت پایین تری پیشنهاد داده است با آنها قرارداد سئو بسته اید، خب قطعا هم نباید انتظار نتیجه داشته باشید. البته این بدان معنی نیست که هر کس مبلغ بالاتری پیشنهاد داد گزینه بهتری است. خیر شما باید حتما رزومه و کارهای قبلی شرکت مورد نظر را بادقت بررسی کنید.

بهینه سازی سایت در کرج

بهینه سازی سایت به فرایندهایی گفته میشود که طی آن ، تیم سئو باید مشکلات ساختاری و تکنیکال سایت شما را برطرف کند، سرعت لود سایت شما را بالا ببرد و از اسکیماهای مناسب در سایت شما استفاده کند تا سایت شما هم زود لود شود و هم موتور جستجوی گوگل درک بهتری به واسطه اسکیماها از مطالب سایت شما پیدا کند.

گوگل بر چه اساسی سایت ها را رتبه بندی میکند؟

گوگل برای ارزیابی سایت ها حدود 200 فاکتور تعریف کرده است و از الگوریتم های مختلفی برای ارزیابی سایت ها بهره میبرد، که از مهم ترین این الگوریتم ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • الگوریتم رنک برین ( RankBrain)
  • الگوریتم فرش نس (Freshness)
  • الگوریتم موبایل گدون (Mobilegedun)
  • الگوریتم پاندا (Panda)
  • الگوریتم مرغ مگس خوار (Hummingbird)
  • الگوریتم پنگوئن

و الگوریتم های متعدد دیگری که گوگل از آنها بهره میبرد. پیش تر در زودسئو در بخش الگوریتم های گوگل؛ تمامی این الگوریتم ها را بررسی کرده است.

پس اگر شما به دنبال این هستید که سایت شما در رتبه های صفحه اول یا اصطلاحا در سرپ نمایش داده شود باید مطابق استاندارهای گوگل عمل کنید.

آموزش مفاهیم تخصصی سئو سایت در کرج
سئو در کرج

فرایندی کیورد ریسرچ یا Keyword Research چیست؟

کیورد ریسرچ یا تحقیق کلمات کلیدی، فرایندی است که طی آن با توجه به کسب و کار شما و بازار هدف شما، بررسی هایی جهت پیدا کردن کلمات کلیدی ای که کاربران هدف شما در گوگل یا سایر موتورهای جستجو انجام میدهند انجام میگیرد، و در مرحله ابتدایی، کلمات زیادی شناسایی میشود. سپس از بین این کلمات، کلمات مفید تر که نرخ تبدیل بالاتری دارند انتخاب میشوند.

کلماتی باید برای سئو انتخاب شوند، که در مرحله اول میزان سرچ مناسبی دارند،(یعنی مخاطب شما آنها را در گوگل سرچ میکند)؛ و در مرحله دوم نرخ تبدیل مناسبی دارند(یعنی بازدید کننده سایت تبدیل به مشتری شود) و در مرحله بعد میزان رقابت مناسبی داشته باشد.

پس در مرحله کیورد ریسرچ باید سه فاکتور فوق را حتما مورد توجه قرار داد و سپس بر اساس آنها هوشمندانه ترین کلمات کلیدی ای که با بودجه شما تناسب دارد را انتخاب کرد.

زودسئو بعنوان مرجع تخصصی ارائه خدمات سئوی سایت در کرج، آمادگی دارد که صفر تا 100 سایت شما را از طراحی و راه اندازی، بهینه سازی و پشتیبانی و همچنین سئوی حرفه ای و تخصصی را برعهده گیرد. کافی است با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی zoodseo.ir بهره مند شوید.

4.7/5 - (16 امتیاز)

17 دیدگاه

  1. اقا من یه سایت دادم شرکت ارادبرندینگ برام زده و حدود ۲۰۰ تا محتوام زده الان یه ساله دارن رو سایت کار میکنن ولی یه مشتری هم نداشتم بهشونم که میگم میگن باید محتواتو بیشتر کنی میشه راهنماییم کنین؟!

    1. سلام دوست عزیز، سایت تون باید بررسی بشه و بر اساس نتیجه بررسی اعلام نظر کنیم، در حالت کلی بعد از یک سال کار منظم روی سایت، شما باید ورودی ارگانیک از سئو داشته باشید.

    1. سلام، برای اینکه بتونید توی گوگل دیده بشید، لازمه که اول کلمات کلیدی حوزه کارتون رو مشخص کنید و بعد اون کلمات رو روی سایتتون سئو کنید تا رتبه بگیرید. برای مشاوره تخصصی میتونید با ما تماس بگیرید.

      1. سلام، اینکه میگن بعضی ها سئوی کلاه سیاه انحام میدن منظورشون چیه؟ یعنی برا سایتمون بده؟ میشه توضیح بدین

        1. سلام، در پاسخ به سوالتون باید عرض کنم که سئو به یک سری تکنیک هایی گفته میشه روی سایت و خارج از سایت انجام میشه تا سایت شما بهینه بشه و توی گوگل یا سایر موتورهای جستجو رتبه بگیره،و فرایند سئو نیاز به زمان داره و باید حدود 3تا 6 ماه و در کلمات سخت تا یک سال به سئوکار زمان داد تا بهینه سازی و رتبه گرفتن سایت در گوگل رو تکمیل کنه. این رول اگر اصولی و درست طبق تعاریف گوگل پیش بره، اصطلاحا میگیم سئوی کلاه سفید انجام شده.
          اما در سئوی کلاه سیاه هدف اینه که سایت سریع بیاد بالا و رتبه بگیره و میان شروع میکنن به کارهای offpage کردن روی سایت ، یعنی میان برای سایت شما بک لینک های مختلف میگیرن و یا رپورتاژ آگهی زیاد میزنن ، و سعی میکنن با دورزدن گوگل اون رو متقاعد کنن که سایت شما اعتبار کافی برای اومدن به رتبه های بالا رو دارد.
          در روش کلاه سیاه معمولا سایت شما بالا میاد، اما مشکل اینجا که ماندگاری نداره و بعد از مدتی سایت شما افت میکنه ، چون گوگل متوجه میشه فریب خورد و شما رو جریمه میکنه.
          حالا جریمه گوگل معمولا شامل خود کلمه کلیدتون میشه و در حالت بدتر میتونه به پنالتی که سایت منجر بشه.
          پس حتما سئوی کلاه سیاه برای حال و آینده سایت شما مضر هست و اسیب بعضا غیرقابل جبرانی به شما وارد میکنه.

  2. سلام من سایتم ۶ماهه داره سئو میشه و دست سئوکاره اما اصلا مشتری نداریم بنظرتون چیکار باید بکنیم؟

    1. سلام وقت شما بخیر
      یک سری نکات رو میگم بررسی بفرمایید تا متوجه بشید که سئوکار در حال کارکردن روی سایتتون هست یا خیر
      اول اینکه سرعت لود سایتتون را با ابزارهایی مثل gtmetrix.com بررسی کنید، یکی از کارهایی که همه سئوکارها روی پروژه های سئوشون باید انجام بدن بهبود سرعت لود سایت هست. اگر سرعت لود سایت خوب نباشد نشانه این است که جایی از فراینده بهینه سازی سایت شما میلنگد.
      دوم اینکه چک کنید که آیا برای کلمات کلیدی که برای سئو در نظر گرفته شده در سایت شما محتوا، یا محصول، یا دسته بندی ای ایجاد شده است یا خیر
      سوم اینکه جایگاه کلمات کلیدی خود را در گوگل بررسی کنید و از سئوکار خود بخواهید که گزارش جایگاه کلمات را ماهانه برای شما ارسال کند و شما گزارشات هر ماه را با ماه قبل مقایشه کنید. اگر شاهد رشد جایگاه کلمات در گوگل بودین که روال خوب و اوکی هست وگرنه که قطعا مشکل وجود دارد.
      نکته آخر اینکه حداقل 3 ماه از شروع قرارداد سئو گذشته باشد، زیرا در سه ماه اول در اکثر کلمات نمیتوان انتظار خاصی داشت اما بعد از 3 ماه باید شاهد رشد و پیشرفت کار باشید و کم کم باید تماس های مشتری را روی گوشی خود ببینید.
      اگر ماه هاست که قرارداد سئو بسته اید، و به تعهدات مالی خود عمل کرده اید، اما بازخوردی ندارید قطعا باید سئوکار بهتری را برای کار خود در نظر بگیرید و با تیم قبلی قطع همکاری کنید.

    1. سلام دوست عزیز، سئو یک رقابت هست و برای اینکه بتوانیم براورد کنیم که چقدر برای بالا آمدن سایت در گوگل زمان نیاز هست، باید سابقه سایت شما و همچنین کلمات کلیدی مد نظر شما را تحیلیل کنیم. لطفا با شماره درج شده تماس بگیرید تا بهتر بتوانیم راهنمایی کنیم.

  3. سلام، ما یک سایت در حوزه تخریب و بازسازی ساختمان داریم، آیا سئو برای ما کارامد خواهد بود؟ و با چه هزینه ای قابل انجام است؟

    1. سلام دوست عزیز، بله حتما میتونید با سئو مشتری زیادی رو جذب کنید، جهت راهنمایی بیشتر در خصوص کار و هزینه آن کافی است با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز، برای براورد هزینه سئو در کرج نیاز هست که کلمات کلیدی مد نظرتون رو اعلام کنید و همچنین سایتی که قرار هست سئو بر روی آن انجام شود تا بتوانیم با توجه به قدرت و اعتبار فعلی سایت و میزان رقابت در کلمات هدف شما، هزینه سئو در کرج را براورد کنیم.

      1. سلام، من یه سایت لوله بازکنی دارم توی گوگل رتبه دارم اما اخیرا بعضی مناطقم که تو گوگل بوده دیگه نمیاد و داره صفحاتم حذف میشه چیکار باید بکنم؟

        1. سلام و درود، به احتمال زیاد در سایت شما از روش سئوی Black Hat استفاده شده و الگوریتم های گوگل اخیرا متوجه این کار شما شدن و سایت شما در حال پنالتی شدن هست و به مرور هم از نتایج گوگل و صفحه Serp کامل حذف میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا